hellu

fan vad längesen!

ursäkta språket men det är sant ju.
Jag tröttnade lite på bloggandet där ett tag och skaffade blogg på metrobloggen.se och den bloggen blev uppdaterad ca 2 gånger. Dessutom har jag gått och blivit blondin (?), dont ask why. Men jag kommer färga tillbaka - i promise! Redan idag faktiskt :).

Nu sitter jag och tittar igenom gamla inlägg, jag är faktiskt rätt rolig ju ;).

..nat!

Men seriöst, helgen har gott fruktansvärt snabbt och jag blir faktiskt lite rädd, jag menar. Man måste ju vara snabb för att hinna något här i livet.
Whatever, whatever. Får väl snart börja fixa mig så att jag är klar när Johanna kommer och vi ska gå och käka kinamat bara ungefär 500m härifrån mig :). Gott, det var riktigt längesen jag åt kinamat faktiskt.
Och ett tag sen jag träffade Johanna också faktiskt, så det ska bli skönt.

Sen somsagt, hem och färga håret också.

Aja, nu ska jag iallafall börja göra mig iordning.

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0