ZzzZzzzZz

Jag blev visst trött av att kolla runt på lite olika bloggar innan jag masar mig upp, men nu ska jag gå ner och äta frulle innan min magsäck hoppar ut och springer ner och gör de själv.

Somsagt så blir de ingen sådär bra uppdatering idag, kanske 1-2 inlägg till efter detta, i en nystartad blogg så är det rätt så lite om man vill komma igång.

Imorgon eftermiddag börjar jag med "reklam", alltså att jag skriver ner min blogg på mina olika användar sidor på internet (facebook, ifokus m.m), då lockar jag lättare till läsare men först och främst vill jag kunna komma igång!

Idag är det förestenEU-valet, hur tror ni det går? Jag vet inte eftersom jag bara är 13 år så får jag inte rösta så jag skiter egentligen i det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0