Tiden går sakta

Vaknade ovanligt tidigt för att heta Linda så jag satte mig vid datorn och tänkte att det kommer gå snabbt så går jag snart och möter Wilma, men det går jättesöligt så jag tänkte att jag lägger upp bilderna



Det var jättefint väder och varmt, doppade mig 2 gånger. Dock gick solen i moln emellanåt och då frös man lite.


Lite moln var det allt.


Viktigt att använda solskydd! :)


Så himla grunt var det inte, bottnade dock där men bara några steg ut bottnade jag inte, är 1.59.


Vi såg en orm också! Den var dock död, men en orm är en orm haha.


Sola :)


Skuggaaaaaaaaa ;)


Syster Erica



Så, det var väl dessa bilderna från stranden då! :)

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0