Svar till frågestunden

Tack för frågorna jag fick, det var inte så många men ett par trillade in och det är alltid kul!

Hur länge har du bloggat?
I snart ett år, men har haft hundratals med bloggar innan denna :)

Kommer du att vara brunett hela livet? Och om du inte ska det, ska du göra en ny blogg då?
Jag älskar att vara brunett! Trivs skitbra med mörkt hår och att inte ha en utväxt som är 9cm lång.
Behöver inte färga om håret heller så ofta, men visst... En dag kanske jag tröttnat, men att byta blogg
pågrund av det tror jag inte.

Var din midsommar bra? Du har icke skrivit någonting om det i din blogg.
Superbra! Har aldrig haft en sån bra midsommar någonsin, dock blev den roligare framåt kvällen när jag vann på lotter och jag vill bara säga tack alla människor som fanns där!

Tycker du att det är kul och blogga?
Jadå, klart, annars hade jag ju inte fortsatt... Men ibland känns det som om jag har en press på att jag verkligen måste blogga och det var ju därför som jag kände att jag kanske borde ta en bloggpaus, och även av personliga skäl.

Varför tänkte du sluta blogga?
Personliga skäl, somsagt.

Tjänar du pengar på din blogg?
Nej, absolut inte! Ibland har jag funderat på det men jag gör detta helt frivilligt och inte som ett jobb... Någongång om min blogg blir känd så kanske det händer ;).

Hade du kunnat tänka dig att tjäna pengar på din blogg?
Om jag blir känd så kanske, annars så nja... Känns som ett ÄNNU större tvång att behöva blogga :).

Vilka bloggar följer du alltid? Som du alltid går in och läser?
Innan läste jag alltid egoinas blogg, men inte nu längre. Hennes "humor" är för enformig enligt mig...
Följer mer bloggar som är lite mer dagboksliknande :) Lady Dahmer är annars en perfekt bloggerska!

Vilka bloggar läser du?
Det är olika, tycker om att variera mig men det är alltid ett par som får stanna kvar i min lilla toplista.

Har du några framtidsplaner? Vad vill du jobba med och så?
Vet inte riktigt, ett tag ville jag bli fotograf men när jag sedan fick min systemkamera tröttnade jag, nu lutar det dock mer åt veterinär i viljeväg, det kommer absolut inte bli så eftersom mina betyg sätter stopp på det och även om jag inte har viljan längre. Reseledare hade varit roligt, ut och resa och sådant - men samma där, mina betyg!

Hur kom du på namnet Lindibrunett, har du någonsin varit blondin?
Jadå, har varit blondin naturligt sedan jag var 1 år tills jag var 9-10 år ungefär :)
Lindibrunett, jadu... de flesta namnen var ju upptagna, lindiebrunett os.v men jag ville fortfarande ha någonting i den stilen, namnväg alltså. Så tillslut blev det lindibrunett bara ;).

Vad är det absolut bästa du vet?
Sol, ut och resa, äta gott! Ja det finns egentligen massvis!

Vad har du för dator?
En thinkpad, egentligen en skoldator men jag har fått den. Den funkar bra men jag sparar till en mini pc.

Vad har du för kamera?
En Canon powershot a480 :)

Vad har du för mp3?
Jag har en rosa iPod som inte funkar som den ska riktigt... haha.

Vad har du för djur?
Hos mamma - inget just nu, kanske en katt till hösten! :D
Hos pappa - en katt, Viggo, en orange liten sötnos ;)

Hur mycket tror du verkligen på bloggen? Kommer du tröttna eller inte?
Kanske... att tröttna på bloggen är inte fullt omöjligt eftersom jag brukar vara en mästare på det, men ju fler läsare jag har ju fler personer känns det som jag sviker.
Men att blogga i sig tror jag inte, har bloggat i snart ett år och jag känner liksom har man en gång börjat är det svårt att sluta.

Fixar du din design själv?
Ibland, men denna jag har nu har jag faktiskt fått! :)
Men en del saker fixar jag själv, så som kodmallar, bakrund, osv... Det andra är jag inte så bra på eftersom somsagt har jag en skoldator så jag har ju varken photoshop eller gimp os.v...




Okej, detta var både frågorna och svaren! Nästa frågestund kommer i Juli någongång, hoppas ni känner mig lite bättre nu iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0