Sleep well cykelställ

Nu ska jag strax sova, måste först slappna av lite i kroppen.

Har hållt på med min design hela dagen idag, oftast brukar jag ge upp efter sisådär någon timme och då är bara bakrunden och headern färdig (enkel header där det bara står mitt namn och även en enkel bakrund som är helfärgad).
Men personligen faller bloggar mig lättare i smaken om designen inte är överdriven och om den är lagom.
Precis som om man ser att den är personlig och att någon har arbetat med att få den fin, men samtidigt inte överdrivit med en massa krimskrams.
Självklart är sådana bloggar fina men jag föredrar nog hellre lite enklare, men jag skulle gärna uppskatta en ny header trotsallt.

Wellwell, vi får helt enkelt se hur det blir med designen, jag bara hoppas att jag ska kunna sluta tjata om denna satans designen någongång ;) och bara vara nöjd över hur den ser ut! Jag har sett tusentals andra som inte ens har någon fin design utan bara dendär vanliga "stilmallen" som det kallas.

Saker som jag har kvar att göra:
- Fixa kategorier
- Kapa menyn
- Få en finare bakrund
- Fixa till headern en aning (när jag har tid/ork - det andra kommer före).

Saker som är färdiga:
-
Klar med header
- Gjort bakrundsbild
- Fått in en bild i menyn
- Gjort menyn större
- Ändrat färgen på bakrunden i kommentarerna
- Fixat en ram till bloggen
- Länkat till favoritbloggarna
- Ändrat teckensnitt (hade verdana innan)
- Ändrat rubrikteckensnitt
- Lagt in bilder
- Skrivit inlägg
- Fixat en signatur
- Fixat kategorier
- Fixat en finare bakrund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0