Sleep over TONAAAJJJT!

Wilma har skaffat en ny blogg.

Just nu väntar jag faktiskt på Wilma, hon är hemma och hämtar kläder och sånt som är bra och ha till sleep overs.
Idag var vi och handlade lite bröd, Wilma blev som eld och lågor när hon såg baguetterna så vi köpte faktiskt några baguetter och lite nudlar tills ikväll, och självklart köpte jag chips också :) och dill dipp såklart, får man inte glömma!
Men en annan sak som jag glömde var ju givitvis gräddfil, jag hade för mig att man kunde ha filmjölk men det blir nog inte så gott om jag tänker efter ;).

Hmm.. jag funderar fortfarande på dethär med .tk domän men jag är fortfarande osäker också, det blir så klöddigt och egentligen vill jag ha .com, .se eller .nu domän, men .tk är ju gratis.
Har kollat lite hos Loopia också och se vad de har att erbjuda, men måste prata lite med mamma först bara.




Wilma är och hämtar lite AA-batterier så vi kan fota.

Oj! nu ringde hon.
Nahe det bröts :o Måste ringa upp henne då, hejdå sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0