Ska jag säga godnatt eller godmorgon?

Hejsan alla babes.
Är ni trötta? Det är jag.
Klockan är sent och jag sitter här igen, vet inte varför
jag sitter här så mycket på kvällen/natten.
But hey, det är ju sommarlov!

I alla fall, imorgon blir det en ny kamera, skönt!
Skickar även min gamla kamera och sen är den ute ur världen,
kommer nog aldrig bli en systemkamera igen.

Vad ska ni göra i midsommar då?
Nu är det ju snart midsommar och vi ska till Helsingborg och fira högtiden, och självklart så ska vi dansa runt midsommar-stången, kommer nog göra bort mig som alltid.
Dessutom har jag min nya kamera också, så det blir nog en hel del foton ;).
Ska sova över där från fredag till lördag, det blir många folk som ska sova där och det är ju alltid kul.

Men imorgon kommer Johanna med täcke och kudde, hon ska ju sova hos mig på midsommar så hon som bor i Helsingborg hämtar sakerna med bil på onsdag har jag för mig, sen åker vi ju nog rättså tidigt på fredagen.

Kommer inte hinna blogga så mycket varken fredag/lördag men ska försöka, har iallafall inte datorn med mig till Helsingborg, isådanfall hade dom väl tatt den ifrån mig igen ;), hähä, men ses imorgon!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0