Saker som kan strykas från listan

Idag har jag faktiskt varit en aning duktig (enligt mig själv).

Att-göra listan var inte så lång egentligen, men jag har klarat av hälften och har bara tre saker kvar att göra, vilket får vänta lite.

- Gå upp
-
Käka frulle
-
Duscha
- Plugga matte
- Äta spagetti med pappas såkallade "köttfärssås". (innehåller 2 små strimlor med döda djur och resten typ svamp.
- Åka hem till mamsen.

Jaja, helgen har sprungit iväg på ett svish och nu sitter jag här och uppdaterar denna underbara blogg igen ;).
Läste nyss lite i bloggen spiderchick och egoina (de är rätt lika, har samma humor men ändå så är skriver de helt olika).
Sedan tycker jag även att Lady Dahmer är superrolig eftersom hon är verkligen uppriktig i sin blogg.
Ni kan kolla in dem bloggarna efter att ni checkat klart min, bäst först liksom ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0