Resa och sälja kamera

Om 5 veckor reser jag iväg till medelhavet med mamma :) kommer kanske blogga därifrån, men jag vet inte, tror faktiskt inte det eftersom jag vill vara ifrån datorn med, men kanske mobilblogba :).

Jag har satt ut en annons på min Nikon d40 nu och om jag får den såld så ska jag köpa en vanlig digitalkamera :)

Åter till resan - jag vill till Kroatien, Grekland eller Malta.
Mamma vill till: Kroatien, Grekland, Turkiet.

Jag vill med till Turkiet men ändå inte, var där för 2 år sen och då blev jag så jäkla kass i magen, hähä.
Men Grekland är fint, man kan åka till Rhodos och sedan åka båt bort till Alanya (Turkiet).

Vi får se.

Nu ska jag iallafall bada, sen hinner jag nog inte blogga ;) men snart kommer en ny design av Kristin (otroligt duktig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0