Photoshop + nationalsången

Efter att jag fick min egna dator av pappa i Februari ungefär - så har jag inte kunnat ladda ner någonting pågrundav ett administratör-filter som gör att man måste vara administratör för att ladda ner någonting.
Det är likadant med MSN och andra bildredigeringsprogram.

Jag använde mig ett tag av enbart paint, men eftersom bilderna blir i fruktansvärt dålig kvalité så fick jag börja fixa bilderna på ett bildprogram vid namn photoscape på min mammas dator.
Detta programet funkar men har verkligen inte samma egenskaper och funkar ju inte alls lika bra som photoshop.

Jag behöver därför lite hjälp med att få en så fin design som möjligt, jag har kollat runder hos en tjej som heter Kristin, hon är jätteduktig på det hon gör och man har bra mejlkontakt med henne.
Så fort jag får mina pengar så ska jag kontakta henne.
Funderar bara på vad jag ska ha för önskemål på designen.

Nu är det bara 3 minuter kvar på nationaldagen 2009 och jag får passa på och sjunga "Du gamla du fria" innan jag somnar.

Hoppas alla håller för öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0