Ojski bojski

Shit, tiden har verkligen bara rusat iväg under tiden jag har tittat runder lite på olika hjälp-design-sidor och även gjort en liten header till min kompis blogg.

Har även fixat till lite annat smått och gott på bloggen som förmodligen ingen lägger märke till förutom kräsna jag, hähä.

Imorgon (eller ska jag säga idag?) ska jag hem till mamsen igen, både tråkigt och rolig på samma gång eftersom jag vill vara kvar hos pappa och Gene men samtidigt vill jag ju träffa min mamma igen, sist var ju i torsdags.

Och vad har jag gjort av helgen då?
Idag satt jag mest vid datorn och fixade min vackra design :D och imorgon så måste jag plugga matte eftersom jag har prov i matte på måndag, men om jag går upp vid 10-11 så hinner jag ju det också. :)

Om jag ska sätta ner datorn på golvet nu innan mina ögonlock faller ihop, känns som om jag snart måste ha tändstickor som håller upp ögonen åt mig. :P

Kommentarer
Postat av: Linda

testkommentar

2009-06-07 @ 03:48:16
Postat av: Anonym

hej roli blog tucker ja o fin

2009-06-07 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0