Oh - u touch my tralala, mh my dingdingdong.

Den låten lyssnar jag på nu, med Günther för er som inte var födda när denna låten spelades in.
Den är väl sådär men den var helt okej när den kom ut men nu är den helt tröttsam.
Är det min hjärna som har tröttnat på alla dessa saker som fortfarande är roligt för andra?
Ähfan, min hjärna är ju den bästa och den roligaste hjärnan i hela världen så varför skulle den ha tröttnat på en gammal unken låt?

..och varför diskuterar vi ens detta ämnet när det har börjats spela upp en ny låt.
En kungens man. Alltså, nej.. jag har inte laddat ner Scotts och Sven-Ingvars och sånt nu om ni trodde det, men det är mammas musik som jag fick ta ifrån så vilket val hade jag?
Fast det som är bra med mamma är att hon har en blandad musiksmak så nu har jag Dead By April - Losing You, också. *Ryser* haha, den är helt underbar sen är handär som sjunger rätt så snygg.. shh...

Men iallafall bloggen, godmorgon! Glömde jag visst säga - varför (tänker ni säkert) men då har jag kommit på ett skitbra svar till det .. lyssnar ni? - Därför!
- Kan jag få dina tomater?
- Nej
- Varför?
- Därför.
(och då kommer såklart den här töntiga saken upp i den andres huvud och personen säger förmodligen såhär):
- Därför är inget svar.
(Kära läsare, jag sviker er inte! Ni kan bara säga):
- Varför är ingen fråga.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej Linda! Jobbar fortfarande på den, eftersom det fuckade upp sig när jag gjorde den andra menykolumnen (du ska ju ha två). Brukar inte bli så, måste fixa problemet! Har du skickat pengarna?



Kram

2009-06-18 @ 15:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0