Ny design!

Jag är skitnöjd, kom in på en blogg som heter Design by Milly (funkade inte att länka, men besök henne här: www.designbymilly.blogg.se) hon säljer designer för 40:- bara och sen så kan man få vissa gratis :) jättebra!

Imorgon är det iallafall en ny vecka - jippie! Och det är en bra sak till - jag ska förändras.
Japp, på tisdag ska jag sticka till elgiganten och se vad de har för kameror och sen ska jag börja bildblogga lite också ;).

Tänk om jag får mitt bloggliv tillbaka - har varit så bloggdesperat nu när inte designen har funkat, tack återigen Milly :).

Jag börjar iallafall bli trött, tråkigt nog.
Tror jag fått RLS, restless legs syndrom (ni som skrattar åt det är bara oerfarna, för såna personer skrattar. Min pappa och hans nya flickvän skrattade åt det, men oerfarna säger jag bara).

Smsar lite med Johanna nu, hade precis läst ut sin bok som heter någonting om Tarzan, låter som om hon var i en djungel.

Kommentarer
Postat av: linda

testkommentar

2009-06-15 @ 02:56:37
URL: http://lindibrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0