Nejnu jä....

Ursäkta språkvalet men jag blir trött på mig själv när jag aldrig sover utan (just nu bryr jag mig bara om designen) sitter uppe lite till, och sedan lite till,och lite till igen.
Hur ska detta sluta?

Det blir ett frågetecken för livet ju, spännande och allting.

Dessutom har jag kommit överens med mig själv om att inte uppdatera såna där fisiga inlägg som jag alltid skrev i min förra blogg, e.x "hej jag sitter på ett café hejdå" (ungefär så såg hela min blogg ut) Men inte nu, nej, nu ska jag försöka skriva ordentliga inlägg som kanske har ett och annat litet skämtsamtord i sig (har inte börjat på allvar ännu - men det kommer).

Nej nu knäcks snart tändstickorna och då får jag ju spinkor i ögat, bäst att jag sover nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0