Morning

Godmorgon!

Nu har jag vaknat, tyvärr - men jag brukar aldrig kunna somna om, jag kan lika gärna vakna klockan tre på natten och sen är jag pigg.
Har jag vaknat så har jag vaknat, liksom.

Jaha, okej.. Idag blir det inte alls lika mycket bloggande som igår och inte alls några fix och trix med designen, hinner verkligen inte!

Har prov i matte på måndag som jag måste plugga på, sen ska jag duscha, sen äta frulle och sen åker vi hem lite senare och det tar ett tag så då kan jag inte heller uppdatera, sen vet jag inte hur det blir när jag kommer hem till mamma.

Well well, hoppas ni har sovit gott? ;) det har jag verkligen gjort, även om jag somnade sent och vaknade tidigt (för mig) så hade jag en god sömn däremellan.

Imorgon skulle vi egentligen ha börjat 8.20 men eftersom vi fick håltimme i syslöjd som vi vanligtvis brukar ha i 80 min så resulterar det till att vi börjar 10.15 - sovmorgon!
Så himla gött, och då påbörjar vi ju även den sista veckan innan skolavslutning - lyx lyx lyx!

Nej, nu får jag morna mig upp och hålla de andra sälle.


Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgn ;P

2009-06-07 @ 11:24:19
Postat av: jennie

glömmde skriva de e jennie

2009-06-07 @ 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0