Min midsommar

Kom på att jag inte berättat om min midsommar ännu, så det kan jag ju göra. Får skriva massa inlägg nu istället för bara tre ord per gång ny i min nya design!

Vi åkte till Ramlösa, ligger lite utanför Helsingborg vid 12 tiden. Jag, mamma och Johanna.
Sen kom Evan, som hon heter som vi var hos och hämtade oss när vi kom fram.
Körde bort till ett stugområde och sen träffade vi en massa folk hela kvällen, och jag vann dessutom på lotter!
En hink/spann med cocka (coca cola då), 20 stycken näsdukar, soppåsar, negerbullar, potatisskrubbhandskar, plasttallrickar och servetter, jag är lyckligt lottad!
Sen så tittade vi på film och sen skulle jag och Johanna sova ute, vi hade 3 stycken filtar var och 2 tjocka täcken. Vi frös röven av oss, kan jag lova!
Sen vaknade vi vid 12 och då var bara min mamma uppe, den trötte jävlen - haha, tror ni att jag blev paff eller? För det blev jag verkligen!
Sen åkte vi hem igen och jag längtar redan tills nästa midsommar. :)

xo xo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0