kondomreklam

På min blogg har jag en störig reklam som helt plötsligt låter och skrämmer vettet ur mig.

Det är en tjej och en kille som spelar golf, och sen skjuter hon bollen sen kommer en text med "kondom08" upp, eh, okey.

Sen efter en stund så står det att dom delar ut 1900stycken kondomer till alla stockholmare?!
Det är ju liksom förnedrande att inte vi skåningar eller norrmän os.v inte får kådisar, utan enbart stockholmare som säkert inte använder kådisar för det föds ju nya varje dag.

obs, läs det med en, två eller varför inte så många nypor salt som behövs.

(slår vad om att alla stockholmare kommer haka upp sig på detta nu, men innan ni gör det så ska jag berätta att min bästa vän och hennes mamma (som är min mammas bästa vän) kommer hit den 7e Augusti från Stockholm, jag längtar hål nummer 2 efter henne<3.


Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

det är okej. du får ta vilken du vill :)

2009-06-15 @ 06:37:50
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag stör mig så sjukt mycket på den reklamen, jag råkar alltid få den där hemska musiken att låta, jag blir livrädd x'D

2009-06-15 @ 08:43:32
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0