Johanna gästbloggar

Nu ska Johanna Svensson (min kompis) gästblogga, hon kommer hit vilken sekund som helst eftersom hon ska hjälpa mig och städa - sen ska vi fika :D (eller fika och fika.. käka glass)

..Hon verkar ta tid på sig, den unga damen - så jag ska göra ett litet test först:
Skriv ditt namn med...:
...armbåge: linda
...haka: l,kndcd
...panna: looieww

Okej, nu får Johanna skriva resten.

Johanna skriver: Nahe, den jävla råttan tror nog att hon kan komma 2024!
Men nu får hon skriva någonting för jag ska städa, hon kommer vilken sekund som helst.

Tjo ko balle xd
Nu är ja äntligen här, tycker linda är så härligt, för hon blir alltid så glad när jag kommer, alltså ni ska bara se henne ;o shit lixom. Men vi ska ju som sagt käka Ottos glass, och det äter Linda varje dag varje minut (a) nej det gör hon faktiskt inte fast att man kan tro det på hennes kropp... Ssshhh! Ja.. Imorgon åker vi till Helsingborg, och ska bo i ett stugområde, det ska bli trevligt.. Haha xd , men sen i nästa vecka ska jag och en annan kompis till Åhus och träffa kompisar antar vi :)
Nej nu ska jag snacka om mig och Linda igen..
Linda är ett namn som rimmar på binda. Haha, hon sa att jag skulle skriva det xdn Hehe, men aa... Linda spelar lite fiol nu det är hennes favorithobby..Ssshh om det med.. Också har hon en granne som fiser så hela väggarna håller på att rasa här i skyskrapan!  (han bygger om ni inte fattade det)
Vad ska alla göra på midsommar..? :)
Linda försöker laga sin data, den man stoppar in cdn den åker ut hela tiden hahaha

Hejdå<3   //johanna

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej Linda! Jag jobbar fortfarande på din design. Imorgon är det midsommar och jag ska bort då och kommer alltså inte att ha tillgång till dator. Du kan nog få designen på måndag beroende om pengarna kommit! Har du skickat dem? Testen får du se på söndag :)



PUSS!

2009-06-18 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0