Jag är desperat

Jaha - hola igen då.

Jag letar desperat efter en .se, .com osv domän. Det får inte kosta för mycket och man ska betala per år!
Mycket viktigt, orkar inte hålla på sådär att betala en gång i månaden.

Men iallafall, sen blir jag ännu mer desperat när jag inte orkar med min design mer!
Alltså, inte den jag har nu utan designer överhuvudtaget!
För varje blogg man besöker så har dom en helt underbar design och man känner sig... ja, man känner sig dissad rent ut sagt!

Nu tittar jag på ett program om en tant som har utbildat sig till att gräva i döda kroppar, eller ja ...hon är ju en doktor men ändå, när man sitter där i 8an/9an och tänker på vad man vill bli så tänker alla såhär, "veterinär", "bagare", "kock", "porrstjärna" och då kommer hon där och säger: "gräva i döda kroppar, det är min passion!". Halloe? Jag menar, hon har ju absolut inga höns hemma då.

..konstig människa


edit: hon kanske bara gillar lukten?

Kommentarer
Postat av: ida UNG MAMMA

Vilken mysig blogg!! ska vi följa varann på bloglovin? jag lägger till dig nu, säg til lnär du gjort detsamma! =)

2009-06-26 @ 00:09:36
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0