Ingen ork

Jaha, då är man hemma efter en lång dag. När vi tittade på lärarna och niorna i skolan så började det såklart ösregna men vi skulle ändå sitta kvar, och dessutom frös jag häcken av mig ;).

Sen kom jag hem så stack jag och mamma till stan, käka pasta och OTTO-glass, sen till Vero Moda och köpte ett par skitsnygga leggins och en tröja (skolavslutning). (ni ska få se).

Sen lulla runder på stan och köpte dessutom två stycken resväskor till Kroatien/Malaysia/Turkiet/Grekland om 5 veckor!
 Gööööööötttttt! :)

Och som det står i rubriken har jag ingen ork och blogga, skulle bara in och se om jag fått ett mail från Kristin :).


Kommentarer
Postat av: Sannah

Kika gärna in hos mig, och rösta på mig i tävlingen om du tycker jag har fina kläder=)

2009-06-08 @ 19:33:51
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0