Ingen bra rubrik

Jag funderar på att sova nu, men jag vet inte...
Vill helst sova innan mamma vaknar och ska gå och kissa annars blir väl hon lite såndär tjattant. (ska inte säga "som vanligt" för då drar hon väl in min månadspeng)

Dessa sista dagarna har jag varit extremt sugen på kinesmat, vet inte varför men kinesmat/thaimat måste jag ha för att fungera, eller...Egentligen räcker det med ris och något gått. Men utan thaimat - ingen Linda.

Sen vill jag bara påminna om att jag har en frågestund i bloggen, läs om den längre ner eller i SENASTE INLÄGGEN eftersom jag själv inte ens är inne på min blogg så hittar jag ju inte inlägget. Men bara ställ en fråga, svaren kommer upp imorgon vid 15.00, dom mest intressanta svaren om den lilla figuren som sitter vid denna sidan av dataskärmen.

Och om mina svar inte kommit upp imorgon vid 15.00 så är det för att jag inte är vaken.

xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0