Im back!

Jag fortsätter nog blogga ändå, kan inte riktigt slita mig från att blogga.

Det kommer komma ett par ändringar i bloggen, läs dessa här:

Jag kommer börja lotta ut en header i veckan under hela sommaren förutom vecka 29,30 och 31. Utlottningen
börjar på måndagen i varje vecka och slutar på lördagen klockan 15.00.
På söndagen är headern din och då ska alla ändringar och dina önskemål finnas med.



Uppdateringar: Kommer vara sämre uppdateringar under hela sommaren, 1-2 /dag istället för ungefär 7-8 ;).
Förmodligen om detta funkar och jag inte känner att det springer ännu mera i fingrarna i slutet av sommaren så kommer denna uppdateringen vara kvar, alltså lite sämre uppdatering.



Dagens outfit: Kommer kanske bli ett par dagens outfit, men ingenting jag kan lova. Isådanfall så blir det om jag har lust/tid att göra det.


Designen kommer att se ut såhär, ingen ändring av design under hela sommaren då jag inte har tid.





Så, det var väl allt. Ni får ha det så bra så ses vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0