Hej alla Greker!

Som ni kanske inte vet så ska jag och mamma utomlands i två veckor snart :) Vet inte vart ännu eftersom vi tar en sista minuten resa.

Mamma vill till: Grekland, Spanien, Kroatien, Cypern, Turkiet.
Mig kvittar det egentligen bara inte Turkiet, kommer ju så väl ihåg hur våran magar blev sist, fresh!
Inte så kul och bada när man måste gå runt och spänna ringmusklen.

Men innan ville jag mest dit jag aldrig varit, och alla har väl hört att Kroatien ska vara jättefint?
Men jag vet inte, vad tycker ni?

Grekland: Grekland, där har jag varit, var dock bara 4år. Vi var på ön Lefkas, otroligt fin! Men dock vill jag åka till någon av de andra öarna för att veta sedan vilken som är bäst.



Turkiet: Var där 2006, allt var bra tills jag åt den där jäkla köttfärsåsen!  Vi var på Side och Antalya och Alanya, alltså på tre olika ställen! Det har jag aldrig tänkt på innan faktiskt.
Men iallafall, mamma vill hit men inte jag, eller ja...Känner ju inte en sån jättelängtan efter magsjuka.


Här har jag varit! :)

Cypern: Här har jag aldrig varit men det hade varit rätt så kul hade jag tyckt. Dock känner jag bara att jag vill besöka andra platser innan Cypern, tills jag såg bilderna på Cypern! Otroligt fint!


Fin bild va?

Kroatien: När jag tänker på Kroatien tänker jag mig ett land som Irak eller Iran, men jag har hört av alla som har varit där att det är otroligt fint! Jag vill jättegärna dit, men mamma vill inte det lika mycket som mig :(.



Spanien: Hit vill inte jag egentligen, men bättre det än inget sa mamma. Men då kan jag tycka att är det inte bättre att spara dom pengarna så man har råd till något bättre nästa år ;) Men både jag och mamma vill utomlands jättegärna. Tack&lov att vi har alla andra resemål som ligger före. Fast att åka till Spanien hade nog varit kul ändå :).


(Fin bild)



Alla bilderna är från google.se!

xo xo

Kommentarer
Postat av: novembersara

SV: Vad kul, har lagt till dig nu :)

2009-06-24 @ 14:17:51
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0