Här får man göra allting själv

Ingen tar tummen ur röven på mig så jag får väl göra det själv och skriva ett ordentligt jävla blogginlägg - ska det vara så svårt?
De va goá tider när jag skrev låååååååånga och häääääääääääärliga och snyygga blogginlägg, nu blir det liksom
"Hej, känner du igen mig. Inte? Men det är ju jag? Linda? Den brunhåriga brunetten som har huvudet 158cm upp över havet?"

Tänk om livet blir såhär? Att det blir tråkigare och tråkigare för varje tag tills det att man får barn för då kan ju inte livet bli tråkigare, då tar det liksom stopp, men bara för att det tar stopp står ju inte livet stilla.
Eller kanske mitt liv men inte barnets, för barnets liv blir ju bara tråkigare och tråkigare tills ungen ifråga också har fått en unge och då blir...det...ju...så..som..jag...förklarade nyss.
Linda goes round and round and round and round kan man säga.



Snacka om konstiga tankar det far runt i mitt lilla tonårshuvud, eller lilla och lilla - vill ni veta omkretsen?
Och för att inte verka trög så är min hjärna stor men inte skallbenet, så nu har vi det också utrett.
Skönt, slapp jag den konflikten.

Konflikt konflikt konflikt - vad i helvete betyder konflikt? Öh... Kan någon svara på det? Hade varit roligt och veta så att det kanske finns en chans för att få G i svenska nu när betygen kommer om sisådär ett halv år.
Ni får gärna berätta vad konflikt betyder - ni vet ju allting, ellerhur? ;)

Min mage kurrar dessutom, är det en konflikt?
Att en mage kurrar.. Jo det måste det väl vara?
Va?
Måste det inte vara en konflikt?
Va? VA?VA?

Jag somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0