Godnatt då

Nej nu jävlar, måste sova nu innan mina ögon blir fyrkantiga och mina fingrar går i kors, ja jisses!

Det blir bara sena kvällar för mig nu, men måste upp tidigt imorgon eftersom jag har mycket att göra innan mamma kommer hem.
Diska, göra hamburgare och gömma bevisen på att jag gjort hamburgare, blogga såklart och svara på eran frågor!

Och när jag vaknar brukar jag försöka planera det så bra det går.

Vaknar vid 12.

Superbra planering:
Datorn: 30minuter
Diska: 15minuter
Svara på frågorna: 30min
Göra hamburgare och gömma bevisen: 20minuter

När jag sedan ska vara klar med detta är klockan bara ungefär halv två.

Superskitdålig verklighet:
Datorn: 3timmar
Diska snabbt som fan: 5minuter
Svara på frågorna snabbt som fan: 3minuter
Göra hamburgare men hinner inte gömma bevisen: 5minuter

xo xo och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Katrin

dagens sanning

2009-06-24 @ 03:18:01
Postat av: Kattgatan

Så sant så!



Läs min blogg, för dig som vill lära dig mera om katter, se om där är någon till salu, se fina kattbilder eller bara läsa!

Kattgatans stora sortiment är för alla kattälskare som bara vill unna sig en skönhet!



Mjauiga kramar från Kattgatan

2009-06-24 @ 03:19:08
URL: http://kattgatan.blogg.se/
Postat av: ~.: Till frågestunden :.~

detta är en fårga: hur kom du på namnet lindibrunett? o har du nonsin vart blondin?

2009-06-24 @ 03:26:23
Postat av: M

hahaha eller hur. XD



Till frågestunden: Vad är det absolut bästa du vet?

2009-06-24 @ 11:16:46
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: Therese [ Tescho ]

Svar: Det är twitter. Däremot har jag gjort om koden så det bara visas en uppdatering istället för t ex 5 som är standard. Sen har jag lagt en bakgrund i stilmallen och positionerat twitter-koden. För att det ska rulla har jag använt mig utav koden:



< m a r q u e e o n m o u s e o u t="this.start()" onmouseover="this.stop()" scrollamount="3" width="178"></ m a r q u e e >



..utan mellanrum då. Vet ej om din blogg tar emot koden om jag inte gör mellanrum..

2009-06-24 @ 11:55:41
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0