Godmorgon!

Jaha, nu har jag gått upp skittidigt, men som sagt - stranden väntar ju!

Detta får bli ett snabbt inlägg eftersom jag måste skynda mig, brukar lyckas vara stressad även om jag vaknar 29timmar innan jag ska iväg, jobbigt värre.

Såhär tidigt har inte jag vaknat på en månad snart, haha!
Känns helt konstigt och jag smsade tillomed Johanna och skrev "buhu nu ligger du och sover!", fast hon är redan i Åhus, men dom kommer hem idag, tack! Jag har verkligen saknat henne <3 :).

Jag hade ett nytt domän-namn lite snabbt, www.lindis.tk, men den tog jag bort igen eftersom allting blev helt fuckat och om folk skulle följa en med bloglovin så fanns man inte där :/.
Så därför, kanske kommer det igen i framtiden.

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0