Funderingar

Jag ligger fortfarande i min säng och funderar lite på min bloggdesign och även mitt bloggnamn.

Jag har lovat mig själv att inte göra en ny blogg eftersom jag måste ha en blogg att "satsa" på, om ni förstår.

Så jag får väl hålla fast i att vara brunett in the rest of my life :).

Påtal om brunett så trivs jag faktiskt med färgen, jag hade aldrig orkat bli blond utan ja.. jag trivs som attan i brunt hår!
Om det skulle vara någongång att jag blir blond är det för att jag inte har orkat färga håret på 8år och eftersom jag är blond naturlig så kan det ju hända att min utväxt blir blond om den inte hunnit bli råttfärgad under dessa åren.
Detta ämnet kallar jag ilandsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0