En dröm som blev sann

Spolade nyss upp badvatten, och då kom jag att tänka på att det hade varit kul och blogga om det blev översvämning i mitt badrum.
Satt här ett tag och tänkte på det, tills jag hörde ett konstigt ljud från badrummet, jag sprang bort dit - och mycket riktigt! Översvämning!

Jag blev flypanikslagen och fick liksom slänga handdukar på golvet och sedan dra ut proppen, men då funkade inte kranen! Kranen hade fastnat så jag kunde inte sluta spola vatten, nahe - ännu mer panik!
Så jag tog en skärbräda under och tänkte att det hade ju kunnat stoppa vattnet, men då sprutade visst vattnet ut på sidorna istället.

Men tillslut fick jag slut på eländet.


xo xo


Kommentarer
Postat av: adde

inte så bra...

2009-06-24 @ 16:30:10
URL: http://enccii.bubbleroom.se/
Postat av: Terese

Nu följer ja dig, följer du mig?

2009-06-24 @ 16:32:26
URL: http://fantasidif.blogg.se/.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0