Ciao då!

Hej *host*

(varför skrev jag host?)

Men iallafall, nu ska jag bada - precis som jag ska gör imorgon!
Fast imorgon blir det ju havet, och idag får jag nöja mig med badkaret.

Ett + med badkaret är ju iallafall att man kan fixa graderna så som man vill ha, man behöver inte ligga och frysa. Och sen finns det inga räkor som biter en i tårna.

Imorgon blir det upp tidigt, jag menar verkligen tiiiidigt! Redan vid 7-8 för att hinna, sen ska jag ju bort till tåget och som mina lärare brukar säga när man kommer in stampandes försent "tänk sen när du ska åka tåg, tåget väntar inte på dig då!".
Då brukar jag säga "tur att jag inte skulle åka tåg då.".

Wellwell, det blir alltså ingen mer uppdatering idag och ingen under hela dagen imorgon heller utan den kommer framåt kvällen!
Då är jag tillbaka, och förhoppningsvis så lyckas jag hitta ett par AA-batterier så jag kan ta med mig min kamera också.

Åh det ska bli så kul och bada i havet, sist jag gjorde det var ju sommaren -08, om jag ens åkte till havet då.

xo xo /sommarhälsningar!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

SV: klart du ska ta det som en komplimang! :D

2009-06-24 @ 21:25:53
URL: http://dinisabelle.blogg.se/
Postat av: Em

Vill du ha tio biobiljetter? :)

2009-06-24 @ 23:12:06
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: thilda

sv; nej det är lugnt, jag följer bara dom jag känner, tyvär :/ men du får ju gärna följa mig om du är intresserad!

2009-06-25 @ 00:56:47
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0