Borde inte du sova?

Eftersom jag bor i en lägenhet så hör man sina grannar så bra så ibland tror jag tillomed att jag sitter inne i deras lägenhet i hemlighet och lyssnar på vad de säger.
Och nyss, när jag satt här så spetsade jag öronen när jag hörde porten öppnas.
Min första tanke var "en mördare!" och när jag sedan hörde personen skramla med nycklarna och öppna sin dörr så tänkte jag "borde inte du sova? har du liksom inget liiiiv eller?", men sen kom jag på att jag inte heller sover?
Jag sitter ju här helt klar vaken (nästan) och tittar på min blogg.
Så, grannen - om du hörde mina tankar så säger jag bara:

Du har visst ett liv! Det var dumt av mig att säga så.
Lova att inte slänga ner grodor eller kissa ner i brevinkastet.
Så som du själv vill bli behandlad - så ska du behandla andra.

xo xo

Kommentarer
Postat av: hehe

hehe du e facktiskt lite roli :P

2009-06-24 @ 01:17:48
Postat av: elin

Sv: nemen fyfan! Alltså hur fan kan man? Blir så grymt jävla trött på vi människor ibland..

Men tänk och upptäcka sin katt sågad på mitten i brevlådan? fy fan.. ursäkta alla svordommar, blir så arg bara..

2009-06-24 @ 01:29:36
URL: http://eliiiins.devote.se
Postat av: Katrin

så är de hemma hos mig också ! Haha xD

2009-06-24 @ 02:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0