AHH!!! JÄVLAR - JOHANNA TA CYKLEN!

Hello (:
Igår var det ju somsagt skolavslutning och efter det fikade jag med mamma på stan och sen var jag med Johanna lite och vi bestämde oss för att ut och cykla lite runt en sjö som ligger kanske 5km ifrån oss :)
Så vi började cykla och det gick helt okej sen cyklade vi mest runt på den platsen lite tills klockan var nio och då tänkte vi att vi ska cykla hem (:, så det var min tur att stjussa Johanna så körde vi inne i skogen och på stigen framför oss var det 3 stycken vildsvin!
Jag hoppade av cyklen och slängde den till Johanna och skrek "vildsvin vildsvin men KOLLA VILDSVIN".
Sen sprang vi därifrån och sen var vi i säkerhet när vi kom hem igen (:

Puss, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0