A veeeeeeeryyy long day!

Hej bloggis.


Idag har det varit en superlång dag, vaknade 10, rättså tidigt med andra ord.
Låg och smsade med Johanna ett tag, bestämde att hon skulle komma till mig vid 12.
Klockan tickade och jag klädde på mig, en stund efter kom Johanna med en supergullig hund som heter Chuck.
Vi var ute och gick med honom lite sen hem och lämnade honom och stack till elgiganten.
Hittade en fin kamera men ville kolla ONOFF först så vi stack bort till ONOFF, men deras kameror är ju svindyra!
Så vi gick in på maxi och skulle handla ketchup och toapapper, hähä. Men vi kom ut med
2st chipspåsar, toapapper, 2st choklad och 2st festis. (ingen ketchup där inte ;)).
Sen stack vi bort till Elgiganten igen och då skulle jag ta ut pengar men då funkade inte det!
Kom på att man bara kan ta ut en viss summa /vecka så jag fick cykla bort till mammas jobb och fråga om hon kunde föra över mina
pengar till hennes konto så hon hade kunnat ta ut, men det kunde hon inte för man kan inte föra över från mitt konto.
Nahe.. okej.
Klockan vad 14.15 och det var trekvart tills banken stängde, så vi fick springa bort till banken (2km) och då var där kö så vi satt där i ungefär
40 minuter, men när det sedan var vår tur så funkade allting och jag fick ta ut pengar.
Bort till elgiganten igen och köpa min kamera (<3) med kameraväska och minneskort.
Hem till Johanna och gjorde spagetti och köttbullar (lyckat. haha).
Och sen så hade vi kuddkrig sen skulle jag hem

Tänkte skriva ett inlägg om dagen i bild!


Kommentarer
Postat av: A&S

hejheej :)

Om du gillar Twilight-serien besök vår site :) vi uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;)

puss//Anna & Sofia ♥

2009-06-16 @ 22:40:38
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0