I am back!

Jaha, det blev denna bloggen ändå ;)

Först ska jag börja med att berätta att vi har beställt en resa, vi åker den 17/7 och kommer hem efter 10 dagar. Vi ska till Kroatien och åker buss dit :D sen en dag i Italien också, ni får nog (precis som många andra) höra om min historia i Kroatien.
Dessutom ska vi bo på ett fyr-stjärnigt hotell.

Nu sitter jag hos pappa, inne på mitt rum med Johanna, vi ska vara här till torsdag. Tror det kommer bli massvis med kul, fast just nu sitter vi bara vid datorn.
Vi ska snart ut och leta efter katten Viggo som härjar här (<3)

Men nu vet ni att jag är tillbaka iallafall.

Sea later aligator

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh va kul att åka ut och resa :D !

2009-07-07 @ 18:01:58
URL: http://michiskaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0